.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شاعري: بودجه عمراني کشور نسبت به آغاز کار دولت نهم 5 برابر شده است

معاون برنامه ريزي و پشتيباني وزير كشور: به دليل عزم دولت در اجراي طرحهاي عمراني ، بودجه عمراني كشور تا 24 هزار ميليارد تومان افزايش يافت .


علي‌محمد شاعري معاون برنامه ريزي و پشتيباني وزارت كشور با اشاره به فعاليت‌هاي عمراني دولت گفت: در زمان آغاز به كار دولت نهم بودجه عمراني كشور پنج هزار و 500 ميليارد تومان بود كه به دليل عزم دولت در اجراي طرح‌هاي عمراني اين مبلغ در سال جاري به 24 هزار ميليارد تومان افزايش يافت.

به گزارش شمال نیوز به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور ، "شاعري" يكشنبه شب در يادواره 24 شهيد محله زيروان بهشهر خاطرنشان كرد: دولت مصمم است تا پايان سال آينده تمام روستاهاي بالاي 20 خانوار را به برق، آب آشاميدني سالم ، مخابرات و جاده مناسب مجهز كند.

معاون وزير كشور افزود: نبايد نسبت به روستاييان بي‌تفاوت باشيم و به بهانه كمبود بودجه عمراني آنها را از امكانات اوليه زندگي محروم كنيم بلکه با يک مديريت صحيح كه البته مخالفت‌هايي را هم به همراه دارد نسبت به حل مشكل آنها اقدام كنيم.

وي ادامه داد: دولت براي جلوگيري از قاچاق 20 ميليون ليتر سوخت در روز، بنزين را سهيمه‌بندي كرد و تمام عواقب آن را نيز به جان خريد .

"شاعري" گفت: با وجود آنكه دولت نهم هزينه‌هاي اجتماعي و سياسي بسياري را براي اجراي طرحهايي مانند سهميه‌بندي بنزين پرداخت كرد اما از اجراي اين گونه طرح‌ها پشيمان نشد و با اين كار خود توطئه‌هاي دشمنان نظام را خنثي كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.212 seconds.